Veliké poděkování

01.07.2016 17:33

Milé děti,

máme za sebou dva společně strávené roky, a že to teda uteklo. Dlouho jsme si na sebe zvykali, ale k mému potěšení jsme přece jen tu správnou cestu našli. Prožili jsme toho hodně, spoustu jste se toho naučili, vždyť na úplném začátku jste neuměli číst, psát ani počítat a teď to všechno většina z vás zvládá na jedničku. 
Přeji vám krásně prožité zasloužené prázdniny plné sluníčka, kamarádů a prima zážitků. Nezapomeňte všechno ukládat do prázdninového kufříku, na začátku 3. třídy se vám to bude určitě hodit, až si budete s novou paní učitelkou povídat co jste zažili. I já budu určitě zvědavá, až se potkáme na chodbě nebo v jídelně :-).

Milí rodiče,

i vám bych moc ráda poděkovala za spolupráci a trpělivost se svými ratolestmi, vím, že ne vždycky je to jednoduché. Dostala jsem od dětí (vaší zásluhou) nádherné dárky, které mě dohnaly až ke "krokodýlím" slzám. Při včerejším pohledu na děti se domnívám, že jsem je taky asi dost vykolejila, udělali jste mi ohromnou radost, moc si toho vážím. Za svoji pedagogickou činnost (a že už taky dost pamatuju :-))jsem toho zažila dost, ale tímhle jste mě opravdu dostali.
Přeji vám všem pohodové sluníčkové léto bez kotrmelců a načerpání sil na další léta prožitá se svými školáčky.

Na všechny vaše děti (a samozřejmě i na vás) budu ráda vzpomínat :-)

Vaše (teď už bývalá tř. učitelka) Radka

—————

Zpět